Rahimi Group
بازرگانی رحیمی

درباره ما

چرا بازرگانی رحیمی؟

گروه بازرگانی رحیمی با مدیریت خانم الهام رحیمی کارشناس ارشد تجارت بین الملل و کارگزار رسمی گمرک ایران :

فعالیت خود را از سال 1390  در حوزه بازرگانی ، ترخیص وارائه خدمات مربوطه آغاز نموده است . این مجموعه تحت سرپرستی خانم الهام رحیمی در حال فعالیت  بوده و  در حال حاضر از فعال‌ترین و خوشنام‌ترین مجموعه‌های خدماتی در زمینه بازرگانی و چرخه تامین کالا های وارداتی ( خرید و واردات ماشین آلات صنعتی  به صورت تخصصی) میباشد.

مزیت نسبی فعالیت این مجموعه:

بازرگانی رحیمی با داشتن تخصص علمی و عملی در حوزه بازرگانی ، صنعت ، حمل بین الملل و گمرک در واقع به صورت صفر تا صد یک فرایند بازرگانی را به صورت تخصصی انجام میدهد و در هر مرحله همراه و پشتیبان تجار بوده و است.

تیم فنی و صنعتی بازرگانی رحیمی:

این مجموعه با داشتن تیم فنی و تخصصی در  زمینه ماشین سازی و احداث خط تولید ، به صنعتگران عزیز مشاوره فنی جهت تامین ، تعویض وجایگزینی خطوط فرسوده ، اتوماسیون کردن لاین های تولیدی ، نصب وراه اندازی خط تولید و آموزش کار با ماشین آلات نصب شده و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

این شرکت ماموریت دارد تا در جهت رضایت مشتریان، بسترهای لازم به منظور تحقق مناسب ترین شرایط، بهترین کیفیت و بالاترین سرعت را تامین نماید و در این جهت نسبت به آموزش و یادگیری مستمر کارکنان و انجام مشاوره های بازرگانی به مشتریان عمل می نماید.

شرکت بازرگانی رحیمی  خود را نسبت به مشتری متعهد میداند و سعی در برقراری روابط بلند مدت با کلیه مشتریان دارد بطوری که به عنوان شریک تجاری آنها عمل نماید. به همین منظور چشم انداز بلند مدت شرکت تمرکز بر خدمات رسانی در بالاترین سطح کلاس جهانی به مشتریان می باشد و در هر لحظه آماده خدمت رسانی به آنها می باشد.

افتخار همکاری با شرکت‌های بزرگ

شاخصه‌های گروه بازرگانی رحیمی

مدیریت متمرکز

نیروی متخصص

ارتباطات قوی